Intrebari Frecvente

recuperare creantePentru ca stim cat de delicata este problema colectarii si recuperarii creantelor, oferim cu placere raspunsuri la intrebari legate de activitatea noastra si informatii despre procedura recuperare creante.

Avem grija sa fim transparenti cu clientii nostri si sa cultivam relatii bazate pe incredere.

Scopul nostru este sa dezvoltam parteneriate solide, in urma carora sa benefieze ambele parti.

Daca informatiile de mai jos nu trateaza subiectul care va intereseaza sau raspunsul nu a  fost lamuritor, ne puteti trimite orice intrebari sau nelamuriri aveti la adresa office@softcollection.ro

Care sunt etapele parcurse in procedura de recuperare creante?

1. Evaluarea Cazului

  • Stabilirea temeiului legal al spetei in baza actelor justificative primite de la client
  • Examinarea  actelor si verificarea debitorului
  • Stabilirea termenilor financiari de preluare a cazului si inaintarea propunerii de preluare

2. Dezvoltarea Strategiei

Dezvoltarea planului de actiune si alegerea cailor eficiente de solutionare a litigiului, avand in vedere informatiile obtinute in etapa de evaluare.

3. Etapa Prelitigioasa

  • Aplicarea procedurilor amiabile pentru o recuperare rapida
  • Initierea demersurilor amiabile in vederea recuperarii creantei, constand in: notificari, negocieri telefonice, stabilirea – cu acordul clientului – a unor mijloace alternative de stingere a creantei

4. Etapa Litigioasa

  • Initierea si urmarirea actiunii in instanta pentru obtinere hotarare favorabila
  • Punerea in executare a hotararii obtinute

Cum va fi stabilit onorariul?

Fiecare dosar sau pachet de dosare va fi analizat de consultantii Soft Collection Management, urmand a stabili un onorariu platibil la succes, in functie de urmatoarele caracteristici:

  • vechimea creantelor (perioada de timp trecuta de la scadenta debitului)
  • cuantumul debitelor
  • documentele care atesta creanta
  • situatia economica si juridica a societatii debitoare

O oferta financiara concreta va fi transmisa in cel mai scurt timp de la receptionarea informatiilor de mai sus.

Cum platesc?

Onorariul (procent din debitul restant recuperat) se achita doar la SUCCES, in termenul stabilit cu clientul. Ca procedura, incercam sa gestionam situatia astfel incat comisionul sa fie achitat de catre debitor. In cazurile in care acest lucru nu esti posibil, comisionul se negociaza cu clientul in functie de complexitatea dosarului. 

In cat timp imi recuperati creanta?

Soft Collection Management isi desfasoara activitatea in baza unui onorariu platibil doar la SUCCES si avem un interes comun cu clientul nostru sa incasam cat mai repede debitele preluate, in principal in cadrul etapei extrajudiciare. Totusi, exista foarte multe situatii in care demersurile amiabile nu conduc catre un rezultat pozitiv si trebuie sa pregatim o actiune in instanta. In acest caz perioada de timp in care va fi realizata recuperarea va depinde de termenele stabilite de catre Instanta de judecata si caile de atac utilizate de catre debitor.

Cum pot verifica felul in care va ocupati de dosarul meu?

Fiecare client va fi informat dupa fiecare demers extra-judiciar efectuat in dosarul predat spre recuperare catre Soft Collection Management  (negocieri, propuneri receptionate, raspunsuri la notificarile transmise, etc), precum si dupa fiecare termen de judecata stabilit. Clientul are posibilitatea sa solicite un raport privind stadiul demersurilor efectuate in dosarele predate in orice moment al contractului. Solicitarea va fi transmisa in scris prin e-mail colectare@softcollection.ro sau fax la numarul 031.780.01.19.

Ce informatii trebuie sa va pun la dispozitie?

Pentru inceput vom dori sa analizam in detaliu situatia pentru a putea alege procedura de recuperare creante potrivita care sa ne asigure succesul. Prin urmare vom avea nevoie de datele dumneavoastra de identificare, documentele care atesta creanta neincasata, precum si informatii despre debitor si o mica descriere a situatiei in care va regasiti in raport cu acesta. 

Daca se ajunge in instanta imi puteti oferi servicii legale?

Va oferim servicii complete in dosarele predate catre societatea noastra, oferind inclusiv asistenta juridica si reprezentare (prin avocatii colaboratori) in etapa litigioasa, executarea silita sau procedura de insolventa/faliment a debitorului.

Unde pot face reclamatii daca nu sunt multumit?

Pentru orice nemultumiri aveti ne puteti contacta la numarul de telefon 0786.542.194 sau ne puteti trimite un email la adresa office@softcollection.ro